2011. okt. 28.

Könyvmolypárbaj

Jelentkeztem a könyvmolypárbajra.Az alábbi linken még lehet jelentkezni 11.07-ig.
http://konyvmolyparbaj.blogspot.com/
A lényeg, hogy 10 hónap alatt 7 vagy 10 könyvet kell elolvasni, ezen könyvek listáját le kell adni már most.

Az A listám:

Brandon Sanderson: Ködszerzet III-IV.
Janet Evanovich: Pimasz alak
Jodi Picoult: A nővérem húga
Ken Follett: A Titánok bukása
J.R. Ward: Felszabadított szerető
Grecsó Krisztián: Mellettem elférsz
Steven Saylor: Róma

Van egy alternatív lista is, hátha valamelyik könyvet nem tudom elolvasni annyira nem tetszik pár oldal után.
B listám:

Daniel Keyes: Virágot Algernonnak
Brandon Sanderson: Elantris
Diana Gabaldon: Outlander- Az idegen
G.G. Márquez: Száz év magány
Margit Sandemo: Varázslat
Frei Tamás: A megmentő
Gárdonyi Géza: Ida regénye
Az A listámra csak olyan könyveket választottam amiket már beszereztem és terveztem is elolvasni. A B listán van olyan ami még nincs meg, és olyan amit évek óta halogatok.
Nem mertem 10 könyvet bevállalni, bár 10 hónap alatt simán elolvasok akár 50 könyvet is, de bármi közbejöhet. És van a vállalásaim között olyan ami nagyon sok oldalas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése