2012. nov. 18.

X - Faktor 2012.11.17.

Először hadd mondjak néhány szót az amerikai X-ről. Délután néztem a 2. élő show-t. A 13 előadásból talán 2 v. 3 volt ami nem jött be, de azokra is adnék 10/6-7 pontot. A többi zseniális volt. Nem hangilag jók ők sem, de nagyon jó számokat választanak és elképesztő nagy show-t csinálnak. Nagyon tetszett. Utánuk nézni a tegnapi adást meglehetősen nagy kontraszt volt.

Zárójelben az általam elért helyezések.

1. Like (6)
Rembrandts - I'll be there for you vagyis a Jóbarátok dalát énekelgették. Sajnos nem bírom ezt a számot és ettől nem is nagyon tudtam elvonatkoztatni. Izzadságszagú volt a egész, semmi könnyedség nem volt benne, pedig az elképzelés jó volt.  10/5

2. Stone (5)
Lehet hogy kezdem megszokni őt? Nem tudom kinek az ötlete volt ez a szám, de gyanítom nem Stone-é, látszott rajta, hogy amolyan minden mindegy alapon adta elő. (Vastag Tamás - Soha még)  10/5,5

3. Szabó Dávid (4)
Bereczki kettő. Igazi popsztár alkat, csak a hangja nincs meg hozzá vagy legalábbis engem idegesít.  (Bereczki Zoltán - Kerek egész) 10/6

4. Antal Timi (3)
Amíg ki nem eresztette a hangját borzasztóan untam. (Leona Lewis - Over the rainbow)

5. Zámbó Krisztián (7)
Szerintem jól állhatott volna neki ez a dal, de csak a céltáblát kerülgette (Geszti) (Gáspár Laci - Hagyd meg nekem a dalt) 10/4

6. Csobot Adél (2)
Ismét egy szám amit ki nem állhatok, de most rájöttem valószínű az eredeti előadó miatt, mert Adél előadásában nem is volt rossz. (Zséda - Fekete rúzs) Ha szorgalmas lesz 5 év múlva jó előadó lehet. 10/8

7. Oláh Gergő (1)
Ő az X, még akkor is ha most engem nem varázsolt el. Ahogy Feró mondta a zseniális is tud unalmassá válni. (Stevie Wonder - I wish) 10/8,5

A közös dalnál egyértelműnek tűnt számomra, hogy ebből a mezőnyből csak Gergő és Adél viheti valamire. Igen sajnos Timit nem sorolom ide. 

A párbajon már meg sem lepődtem, szerintem is rossz volt mindegyik előadó (természetesen nem ők a legrosszabbak). A párbajdalban bezzeg Dávid is tudott normális hangszínen énekelni. És a Like lányok is összeszedték magukat. Igazából én is őket küldtem volna haza persze csak szigorúan Zámbó és Stone után.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése