2012. nov. 11.

X -Faktor 2012.11.10.

Délután néztem az amerikai Faktor első élő show-ját. Volt jó néhány hamis hang és a kis tini lányok sikításától nem lehetett hallani az éneket, de azután a színpadi show után nézni a magyart olyan volt, mintha egy nyugdíjasklub hétvégi előadását néztem voltam.
Zárójelben a versenyzők nálam elért helyezése.

1. Szabó Dávid (6)
Nem tudom mit szívtak a mentorok, különösen Feró, de nekem is kellett volna belőle, mert nekem velük ellentétben egyáltalán nem tetszett Dávid produkciója. Ripacskodás volt az egész, ráadásul úgy kifulladt a táncban, hogy alig bírt utána énekelni. Olyan tingli-tangli lett az egész. (Alexander Rybak - Fairytale) 10/6

2. Zámbó krisztián (8)
Ez nem volt olyan kínos mint máskor, talán most már egy karaoke klubban kapna egy mikrofont. (Bon Jovi - Keep the faith) 10/3

3. Csobot Adél (4)
Most vettem észre csak, hogy milyen szép hangja van, mindenesetre abból is kérek amit ez a csaj szed. (The Bangles - Eternal flame) 10/7 

4. Stone (7)
Most láttam benne először érzelmeket, vitalistást, jó értelemben vett erőt. Már majdnem tetszett, de csak majdnem. (P. Box - Vágtass velem!) 10/5

5. Antal Timi (3)
Jól nézett ki. Az előadás jobb volt mint máskor, de most meg az ének nem nyűgözött le. (Kelly Clarkson - Behind the hazel eyes) 10/7

6. Fehér Zoltán (2)
Jó volt a számválasztás és ez egy jó előadás volt. (Rácz Gergő - Bennünk a világ!) 10/8

7. Oláh Gergő (1)
Ő direkt kap mindig ismeretlen(ebb) számot? Mindegy mert így is jó volt. (Alex Clare - Too close) 10/9

8. Like (5)
Talán sosem énekeltek még ilyen jól, de mégsem tetszett igazán, csak korrekt volt. (Kocsis Tibor - Janicsák Veca - Ez az a perc) 10/7

Mikor lement  a Like úgy elmerültem a könyvben amit olvasok, hogy Muri Enikőről csak annyit tudok mondani, hogy nem áll jól neki ez a világos haj.
A párbajon nagyon elcsodálkoztam. Egyrészt mert ezen az estén szerintem Stone és Zoli is sokkal jobb volt mint máskor, másrészt meg a párbajdalban mindketten nagyon jók voltak (természetesen csak önmagukhoz képest). Nagyon meglepett a mentorok döntése, különösen az után, hogy legutóbb még azt mondták alig van énekes a mezőnyben aki ellen kiejtenék Zolit. És szerintem akkor nem Stone-ra gondoltak.

Oláh Gergő előadása: http://xfaktor.rtlklub.hu/video/186789

A képek az RTL honlapjáról kerültek ide.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése