2013. okt. 14.

X-FAKTOR 2013.10.12-13.

Új évad, új versenyzők. Itt a blogon is új a pontozás és a formátum.
A bejutott versenyzőkkel kapcsolatban: én Tóth Marcellt és a Fat Phoenix-et kihagytam volna, a többi bejutott nagyjából okés.
Tipikus első adás volt, hatalmas izgalom a versenyzőkben, némi baki, magukat még kereső műsorvezetők. Érthetetlen módon Liliu volt a gyengébb, pedig neki már nagy rutinja van, lehet zavarta a rettenetes ruha ami rajta volt.
A zsűri: Alföldi remek, ő legalább a saját versenyzőit is kritizálja. Gabi hebrencs, de én bírom, viszont a lenyalt haj egy kis pompomba fűzve valami bődületesesen ocsmány. Kérlek Gabi ezt soha többé!!! A show-ban viszont nagyon szép volt. Gesztit sose kedveltem, amikor ledarálja az előre megírt sablonszövegeit én érzem magam kínosan. Szikora meg több mint fura, össze-vissza beszél, de tőle nem is vártam mást.
A közös dal nagyon gyenge lett (The Wanted – We Own The Night)
A heti tematika pedig: toplistás dalok.

Idén változtatva az eddigieken, az általam elért sorrend szerint olvashattok a fellépőkről, és a tízes skálát is lecseréltem ötösre.

12. Tóth Marcell 5/0,5
Swedish House Mafia – Don’t You Worry Child
Fogalmam nincs mit látott benne Gabi, amikor magával hozta a döntőbe. A kisfilmje nagyon érdekes volt, mintha valósággal buzdították volna a nézőket, hogy ne szavazzanak a srácra mert nem érdemli meg. És valóban! A dal kifogott rajta, nagyon amatőr előadás volt, engem Zámbó Krisztiánra emlékeztetett. Ha két hónap nem volt elég neki erre a dalra, mi lesz a következő hétig? Legszívesebben jó megráznám, minek vette el a lehetőséget mástól, ha ennyire nem érdekli az egész.
11. Fat Phoenix 5/1
Bobby Brown - Humpin' Around
Semmi nem tetszett ebben a produkcióban.
Na jó, talán a dobos fiú, egy kicsit.
Az énekes rettentően ellenszenves, iszonyúan modoros. A produkció meg egyszerűen unalmas.
10. Bozsek Márk 5/1,5
Macklemore & Ryan Lewis Feat. Ray Dalton – Can1t Hold Us (Savannah Outen & Jake Coco Cover)
Totálisan rossz dalválasztás volt ez Márk számára. Nem találta a tempót és a helyét a színpadon, nagyon elveszett. Tőle sokkal többet vártam.
09. Eckert Anikó 5/2
The Asteroid Galaxy Tour – The Golden Age
Én benne sem látom azt a különlegességet, amit a zsűri több tagja igen. Jó a hangja, de sokszor hamis.
Ez a dal amit énekelt meg egyszerűen nem való egy show-műsorba. Unalmas.
A szerelés amiben volt (Hagymácska :D) meg borzasztó.
08. MDC 5/2,5
The Beatles – Help
Bitlisz??? 2013-ban? Nem ül a tv előtt túl sok Rentai Renáta, telóval a kezében. Mégis mit gondoltak amikor ezt választották az első adásra? Bár rendkívül szimpatikusak a srácok azért nem olyan jóképűek, hogy ne valami trendit vállaljanak.
Korrekt előadás volt, bár kissé karaoke-s. 
07. Danics Dóra 5/3
The Animals – House Of The Rising Sun
Amikor civilben látom ezt a lányt, nagyon szimpi. Viszont amikor felmegy a színpadra és elkezd üvölteni mindig megrettenek. Sajnos nekem ennyi elég is volt belőle, máris unom. Pedig nagyon drukkoltam neki már tavaly is. Mindent túlénekel. Én biztos képtelen lennék egy egész lemezt végighallgatni tőle.
06. Szabó Ádám 5/3
John Newman – Love Me Again
Nagyon nagy falat volt neki ez a szám!  Newman-nek nagyon jellegzetes hangja és előadásmódja van, ráadásul viszonylag friss ez a dal. Ezt csak olyan vállalhatta volna be aki valami pluszt tud nyújtani. Sajnos Ádámnak ez nem sikerült. Viszont azt értékelem, hogy az idegesítő  robotmozgást elhagyta.
05. Péterffy Lili 5/3
Miley Cyrus – Wrecking Ball
Nagyon friss szám ez, épp a múlt héten kezdte csak játszani a Class FM. Ennyi volt benne, nem több. Lili hangja fényévekkel jobb és izgalmasabb mint Miley-é, de színpadi jelenlétet tanulhatna amerikai kollégájától.
Liliben látom a fantáziát, ellenben Anikóval.
04. Batánovics Lili 5/3,5
Dusty Springfield - Son of a Preacher Man
Ha az eleje is olyan jó lett volna mint a vége, lehetett volna első is nálam.  Nekem nagyon szimpatikus ez a lány, bár a zenei ízlésem nagyon eltér az övétől. Meglepett milyen szép és dögös tud lenni a színpadon.

03. Csordás Ákos 5/4
Stevie Wonder – Superstition
Nem ilyen dalválasztás vártam, de jó volt. Szeretem a hangját ennek a srácnak. Azért remélem nem fogják nála nagyon erőltetni ezt a szexis témát. Tőle sokat várok, akár még győzelmet is.
02. Krasznai Tünde 5/4
Gnarles Barkley – Crazy
Különleges hang mellé egy nagyon jó szám társult. Nekem bejött. De hosszú távon szerintem ő is unalmas lesz.
01. Bytheway 5/4,5
Robin Thicke – Blurred Lines
Nagyon jó számválasztás volt, újat és igazán üdítőt mutattak magukból a fiúk. Nagyon meglepő és szórakoztató produkció volt, nálam ezért került az első helyre.

A varárnapi nyitódal remek lett, ezzel kellett volna kezdeni szombaton. (Polyák Lilla-Valami más) Viszont azt nem értem minek az egy óra erre az egészre. Simán fél óra alatt le lehetne zavarni az egészet. Oláh Gergő dala első hallásra semmilyen, jó lesz a rádiókba.

A párbajozókra több tippem is volt. Anikón nem lepődtem meg, de az MDC helyett inkább Tóth Marcit kellett volna újabb kihívás elé állítani aztán meg jól haza küldeni. (igen, dühös vagyok rá) MDC vagy Szikora ezt nem tudom, de nagyon elbaltázta a dalválasztást. Még lehetett volna bennük egy-két adás. (több nem nagyon)

Összességében elég közepes előadások voltak, egy igazán kiemelkedőt sem láttam. Viszont a legrosszabb is jobb volt a tavaly látott 4-5 produkciónál.  Remélhetőleg a jövőhétre lemegy a lámpaláz a versenyzőkről és tisztább lesz a kép.

Képek forrása:
http://xfaktor.rtlklub.hu/galeria


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése