2013. okt. 28.

X-FAKTOR 2013.10.26-27. - 3. élőshow

Most nem unatkoztam annyira, mint a múltkor, de sajnos igazán meglepő vagy egyszerűen csak nagyon jó előadást egyet sem láttam. Mindenki olyan szódával elmegy kategória volt. Két nagyon rossz produkció volt és egy ami nekem bejött. A sok 3 pontos nem véletlen, és csak a pillanatnyi szeszélyem sorolta be ebben a sorrendben őket.
Tematika: szenvedélyek viharában, vagyis szerelmes, szenvedélyes dalok előadása.
Lilu öltöztetőjének a fejében vajon mi járt amikor ezt a szettet választotta a műsorvezetőnek? És Lilunak?
Bence egész jó már, azt nagyon bírtam amikor meglátta Adélt. Igazán édes volt ahogy zavarba jött. Mondjuk megértem.
A dalválasztások furák voltak egy pár számomra ismeretlen dallal. De azt díjazom, hogy a szerelemes dalokból Whitney H. és Mariah Carey munkássága kimaradt.

A nálam elért helyezések:

10. Batánovics Lili 5/1
Rihanna – Unfaithful 
Másnap amikor csak hallgattam és nem néztem a produkciókat még rosszabb volt. Erőlködés volt az egész és hamis is. Az arcával akarta eljátszani a dalt nem a hangjával. Óriási csalódás volt nekem ez a lány ezen az estén.
09. Bozsek Márk 5/1,5
Kings Of Leon – Sex On Fire
Nem tudom mi jött át a mentoroknak ami nekem nem. Szerintem rémes volt. Olyan volt az egész mintha végig nyafogta volna a dalt. Szegény srácnak még nem volt egy jó dalválasztása sem.
08. Csordás Ákos 5/2
Fall Out Boy – Thanks For The Memories
Ez a dalválasztás sem tetszett. Ákos csak a végére pörgött fel. ami külön idegesített most az a kiejtése. Tőle is sokkal többet várok.
07. Eckert Anikó 5/3
Amy Winehouse – Back To Black
Furcsa. De csak itthon. Külföldön zabálnák. Most már én is megláttam benne azt amit a zsűri már az első adás óta mondogat. Érdekes a hangja, a kisugárzása és most ezt a dalt jól is adta elő. Nos igen, énekelni meg még tanulni kell. De sok gyakorlással és kitartással benne van lehetőség.
06. Fat Phoenix 5/3
Kylie Minogue – Can’t Get You Out Of My Head
Valószínű ez a produkciójuk azért tetszett jobban, mint az eddigiek, mert rockosabb volt. Szikorától meg tanultam egy baromi jó kifejezést: lakossági dal. Ki se néztem volna belőle egy ilyet. :) Ja, és Gergő egyre cukibb.
05. Bytheway 5/3
Toto – Africa (Karl Wolf Cover)
Voltak jó pillanatok a dalban, de összességében nem állt össze. Remélem ez volt a leggyengébb produkciójuk.
04. Danics Dóra: 5/3
Anna and The Barbies – Márti dala
Az elején nagyon jó volt, de aztán megint megjelent a danicshangzás és el is tűnt a varázs. Én nem éreztem a pillanatot ahogy Tóth Gabi.

03. Krasznai Tünde 5/3,5
Lana Del Rey – Blue Jeans
Tudtam, hogy fog énekelni Lana De Ray-t, mivel nagyon illik az egyéniségéhez, a drámaiságához. Sikerülhetett volna jobban is. Ismét jó volt a hangulat amit megteremtett, de most az ének nem volt a helyén.
02. Péterffy Lili 5/3,5
Belmondo – Mikor
Veca jutott róla eszembe. Jó hangja van, de ő nem tudja hozni azt a színpadi jelenlétet, mint Tünde, de meg fogja tanulni és akkor jó előadó lesz. Most elmaradt a varázs, de nem volt rossz.
01. Szabó Ádám
Eurytmics – Sweet Dreams (James Arthur Cover)
Oké, az igazsághoz hozzá tartozik, hogy szerintem ez minden idők egyik legjobb dala. Egymillió féle feldolgozásban hallottam már és imádom. Ádámnak is egész jó állt. Volt némi lúdbőr is. De nem tudom eldönteni, hogy az előadó vagy a dal miatt. 

A párbajon igazából nem lepődtem meg, hisz Lili szerintem is katasztrófa volt. Bár én azt gondoltam, hogy van rajongótábora aki szavaz rá. Anikó kiesése már régen váratott magára. A magyar közönség (magamat is beleértem) még mindig a hangra megy és nem az egyéniségre. És most a mentorok is a lakosság mellé álltak.

A vasárnapi produkciókkal kapcsolatban: számomra a Bermuda sikere kész rejtély. Egy iskolás banda, hogy került be főműsoridőbe a vezető csatornán? Muri Enikőről meg annyit tudnék mondani, hogy szép.

Képek forrása: http://xfaktor.rtlklub.hu/galeria




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése